utorok 12. apríla 2011

Siedma úloha

Na dnešnú úlohu budete potrebovať zrkadlo.

Ak máte malé zrkadlo, zaveste ho na nejakú šnúrku, a dajte si ho okolo krku ako prívesok. Pomôže vám pochopiť dnešnú úlohu.

My, naša osobnosť je zrkadlo.To akí sme, nie je v skutočnosti to, čo my naozaj sme, pretože my sme len odrazom nášho okolia.

Pozrite sa na zrkadlo na svojom krku. Ak pred vami stojí vaša matka, v zrkadle bude odraz vašej matky, ak tam stojí kolega, bude tam jeho odraz, keď priateľ, tak priateľov odraz....

My sme odrazom svojho okolia. To, ako sa správame a akí sme, je len odrazom toho, čo vidíme navonok. Naše správanie odzrkadľuje naše vonkajšie prostredie. Je to preto, že v našom zrkadle sa neustále ukazujú ľudia, ktorí sa pohybujú okolo nás a my sa začneme s našim okolím identifikovať.
Vy nie ste to, čo je v zrkadle. Vy, vaša podstata, vaša duša je čisté vedomie, ktoré nie je ani lenivé, ani neposedné, netrpezlivé ani lakomé. Skutočné vy je len čistá existenčná energia osvietenia.
Keď každý deň nasmerujete svoje zrkadlo smerom hore k najvyššiemu vedomiu, vaše zrkadlo začne časom viac a viac odrážať pravdu vesmíru a existencie. Nasmerovať zrkadlo smerom hore je meditácia. Meditácia je odpájanie myšlienok - “unclutching”. Meditácia je ponorenie sa do bytia za hranicami myšlienok. Každou minútou v meditácii sa zbavujete svojej karmy, pretože vaše vedomie sa zvyšuje.

Meditujte dnes nad touto pravdou:


Povedzte si: Moje správanie je len odraz okolia v mojom zrkadle, ktorým je moje vedomie. Ja nie som tento odraz, ja som niečo viac. Ja som čisté kozmické vedomie, ktoré cezo mňa prúdi. Ak chcem, môžem kedykoľvek nasmerovať svoje zrkadlo smerom hore, na čistú kozmickú pravdu – satya. Ja som viac ako len moja osobnosť, ja som osvietenie.

Meditujte nad touto pravdou, cíťte túto pravdu, dovoľte, aby sa táto pravda stala vašou skúsenosťou.
Zajtra celý deň pamätajte, že vaša osobnosť je len odraz okolia vo vašom zrkadle. Ak máte možnosť, zaveste si malé zrkadlo na krk a noste ho tam celý deň alebo aj celý týždeň, či mesiac. To zrkadlo vám vždy pripomenie, že to, čo prezentujete ako “ja” je len odraz okolia vo vašom zrkadle a že vy ste niečo oveľa oveľa viac.

Ak máte chuť, zapíšte svoje zážitky z tejto meditácie do Svojej knihy. Zídu sa vám na vašej neskoršej ceste.
Veľa zdaru!

Nithyanandam

Ma Nithya Vibhooti

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára