sobota 30. apríla 2011

Trinásta úloha

Nithyanandam milí bádatelia pravdy,

tak ako dopadlo objavovanie vašich skrytých engramov ohľadne vašich rodičov? Som si istá, že veľa vecí ktoré sa vynorili boli pre vás úplne nové a šokujúce odhalenia. 

Ďaľší proces je veľmi účinný a dôležitý na ukončenie a vyliečenie týchto vzťahov. Tým procesom je urobiť prvý krok k tomu, aby sme tieto vzťahy vyliečili.

Čo to znamená v praxi? Zavolajte alebo osobne sa porozprávajte s vašou mamkou a ockom (osobitne) o vašom vzťahu. Úprimne a autenticky im povedzte o všetkých bolestiach, pocitoch a situáciách, ktoré ste prežili, povedzte im o tom ako ste to cítili a ako vám to ubližovalo a ako to ovplyvnilo váš ďaľší život. Potom im vysvetlite, že uz chápete rozdiel medzi "tým svetom" a "mojím svetom" a aký je medzi nimi rozdiel a že už chápete že váš svet ste si vytvorili sami. Úprimne ich požiadajte o odpustenie za všetko čo ste im kedy spôsobili a povedzte im, aké kroky urobíte ďalej v budúcnosti na to, aby ste tento vzťah udržali zdravý. 


Urobiť tento krok sa vám bude možno zdať nemožné, ale predstavte si tú úľavu, keď všetky bolesti vypustíte z vášho vnútra. Týmto krokom vyliečite svoje engramy. Bez ohľadu na to, ako zareaguje druhá strana, vy natiahnite svoju ruku. V tomto prípade porazený je víťaz. Možno si poviete, prečo by som ja mal ustúpiť, prečo nie tá druhá strana? Pamätajte, že tuná ten kto ustúpi je víťaz, nie je víťazom ten  tvrdohlavý a silný. 

Ak niekto z vašich rodičov už nie je nažive, alebo nemáte možnost ich skontaktovať cez telefón, napíšte im list. Úprimne sa vyrozprávajte v tom liste. Ďaľšia možnosť je íst k stene alebo k stromu a privolať ich prítomnosť a porozprávať im čo ste napísali v liste.

Nedovoľte vašej mysli aby vám zabránila vyliečit vaše vzťahy. Uvedomte si, že je to len ego, ktoré nechce dovoliť, aby ho niekto zhadzoval, je to len vaša identita, ktorá sa snaži prežiť. Engramy ktoré máte vytvorené od detstva ovplyvňujú vaše partnerské vzťahy, vaše priateľské vzťahy, vzťahy s kolegami, pretože ich na ľudi podvedome premietate, preto naše vzťahy sú vždy rovnaké, ako napríklad: nikto ma nemá rád, ľudia ma vždy využívajú, ľudia sa mi vyhýbaju atď.

Povedzte si - nemám šo stratiť, čo najhoršie sa môže stať? To, že moji rodičia budú vedieť ako to úprimne cítim a ako som to cítil celé roky, to je všetko. To nie je smrť, naopak, je to zázrak. Zázrak je niečo, čomu ste neverili, že sa môže stať. Ak urobíte niečo, čomu by ste nikdy neverili že by ste urobili, urobili ste vlastne zázrak. 

Pustite sa do toho rovnými nohami a dokončite to do dvoch dní. Neoľutujete to.

Veľa úspechov! Nithyanandam!

~Ma Nithya Vibhooti

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára